niedziela, 22 sierpnia 2010

Ja też jestem Panną Młodą



Maciek - to wszystko dla niego.
"Ja też jestem Panną Młodą", tymi słowami przywitała nas mała dziewczynka podczas przygotowań do tegorocznej edycji Panien Młodych. W tym dniu każda ze przybyłych dziewczyn była panną młodą – niezależnie od tego, czy jeszcze przed ślubem czy już po. Mogli się o tym przekonać mieszkańcy Poznania i wspomóc przy tym szczytny cel akcji – pomoc choremu na autyzm Maćkowi. My wsparliśmy tę akcję makijażami dziewczyn oraz Ilony Felicjańskiej oraz wypożyczyliśmy suknie :) 

Pierwsza panna młoda na fotelu - jest 7 rano.
Panna Młoda w sukni ślubnej Cognac
(wersja w kolorze kości słoniowej)

O godzinie 7:00 dotarliśmy do hotelu Sheraton, gdzie w pomieszczeniu na piętrze naszym oczom ukazało się kilkanaście dziewczyn ubranych w suknie ślubne. Odżyły wspomnienia z pokazu podczas wyborów Miss AWF – tyle pięknych dziewczyn w moich sukniach :) Z tego co mówiły dziewczyny, szczególnie podobała się Enaven. Bardzo mnie to ucieszyło :) Zresztą inne (mniej lub bardziej podsłyszane :) opinie o moich sukienkach wywoływały radochę, którą starała się tłumić, ale nie wiem czy mi się udało :) 

Bez koleżanki ani rusz :)
Halki, haleczki i moja suknia :)
W ciągu pierwszych 2 godzin wykonałam około prawie 20 makijaży – oczywiście nie byłoby to możliwe, gdyby dziewczyny nie miały już nałożonego podkładu.

Przed 10 poszłam do apartamentu p. Ilony Felicjańskiej - modelki, prezenterki i założycielki fundacji Niezapominajka. W trakcie rozmowy dała się poznać jako osoba sympatyczna, pewna siebie o pięknej figurze i twarzy (dla Panien Młodych weszła w swoją suknię ślubną sprzed 10 lat :)
Nostalgicznie w hotelu Sheraton :)

Później dziewczyny po kolei będą odwiedzały poszczególnych sponsorów, pozowały do zdjęć i posilały się kawą :) Ja udałam się na zasłużoną kawę.
Panna Młoda w mojej ulubionej sukni ślubnej.
Kochane, niebawem przekażemy na aukcję jeden z projektów sukien ślubnych. Nie mogę się zdecydować, który wybrać :) Chyba poproszę Was o pomoc :)



Brak komentarzy: