niedziela, 29 sierpnia 2010

Ja, stylistka wizerunku ślubnego i fryzur ślubnych :)

W czasie ich trwania szkoleń czas szybko mija i ledwie się obejrzałam, a już nastał weekend. Dlatego kocham szkolenia – nie tylko za wiedzę, której dostarczają :) A tak na poważnie, to każde ze szkoleń pozwala poznać nowe trendy w modzie ślubnej i technikach stylizacji. Mam nadzieję, że dzięki temu będę coraz lepsza J

Tym razem wybrałam się na czterodniowe szkolenie dla profesjonalistów z zakresu stylizacji wizerunku ślubnego i fryzur ślubnych. Drogie Panny Młode, od dzisiaj będę mogła Was jeszcze bardziej wspierać w doborze sukni ślubnej, kwiatów, makijażu ślubnego czy fryzury ślubnej :) Zresztą nie tylko Was :) Także Wasz narzeczony znajdzie u mnie wsparcie w temacie doboru swojej garderoby ślubnej i dodatków w postaci krawatu, musznika, a może fulara: niezależnie od tego, czy będzie to garnitur - żakiet, surdut, smoking czy może frak :)

Brak komentarzy: