niedziela, 11 kwietnia 2010

Wybory Miss AWF – już po...

Podczas konkursu wszystkie kandydatki zaprezentowały się w nowej kolekcji sukien ślubnych zaprojektowanych i uszytych w naszej pracowni. Było to dla mnie niesamowite przeżycie, gdyż po raz pierwszy mogłam oglądać własne projekty na tylu ślicznych dziewczynach równocześnie. Ten widok wzruszył mnie bardzo - poczułam niesamowitą dumę i szczęście :)





Tegoroczną Miss AWF 2010 oraz równocześnie Miss Publiczności została Magdalena Syta.


Jako sponsor strategiczny wyborów miałam niesamowitą przyjemność zasiadania w ławach jury. Jednym z punktów konkursu było przyznanie tytułu "Twarzy Pracowni Ślubnej Atelier de Kama". Zgodnie z założeniami miała je otrzymać jedna kandydatka, natomiast podczas konkursu dziewczyny zrobiły na mnie takie wrażenie, że nie mogłam się zdecydować i nie potrafiłam przyznać nagrody tylko jednej z nich. Dlatego ostatecznie nagrodę i tytuł Twarzy Pracowni uzyskały dwie prześliczne i przesympatyczne dziewczyny:

Barbara Gajda


Sandra Niziołkiewicz

Basiu, mam nadzieję, że Twoje marzenie się spełni :-)

W imieniu Pracowni dziękujemy za profesjonalną współpracę z RUSS AWF i mam nadzieję, że w przyszłym roku spotkamy się ponownie na jeszcze większej imprezie :)

Dziękujemy wszystkim za wsparcie przy tym projekcie, podczas którego po raz pierwszy miałam możliwość zaprezentowania mojej autorskiej kolekcji zwiastunów na rok 2011. Wszystkie suknie pojawią się niebawem na stronach internetowych i będą do kupienia w serwisie Allegro.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z pokazu sukien ślubnych na naszą galerię na Facebooku.

Brak komentarzy: